30 Temmuz 2006 Pazar

yaşasın tatil

Pazartesi yıllık izne ayrılıp Ankara'ya gideceğim. 3 hafta boyunca sadece telefon ile ulaşılabilir olacağımdan "n'oldu bu adama maillere neden yanıt vermiyor" diye düşünülmesin. Çalışmak zorunda olanlara kolaylıklar, diğerlerine iyi tatiller diliyorum. bye...

1 yorum:

IPv6 konusunda ne durumdayız

Geçen gün e-devlet uygulamasına yeni bir bilgisayardan bağlandığımda gelen bildirim e-postasındaki IP adresi beni 20 yıl önceye götürdü. İlk...