5 Nisan 2006 Çarşamba
hafta sonu Ankara'dayım
Cuma sabah TODAİE tarafından düzenlenecek bir seminere katılmak için Ankara'ya gidiyorum. Seminer elektronik imza ile ilgili ama çok teknik olmayacağını tahmin ediyorum. Saat 16:30'da seminerler bittikten sonra Ankara'yı dolaşırım biraz. Birkaç ay önce gitmiştim ama şimdi sanki yıllardır görmemişim gibi bir hasret kapladı içimi.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
IPv6 konusunda ne durumdayız
Geçen gün e-devlet uygulamasına yeni bir bilgisayardan bağlandığımda gelen bildirim e-postasındaki IP adresi beni 20 yıl önceye götürdü. İlk...
Merhabalar Hocam,
YanıtlaSilAnkara'dan geri dönüş zamanınız ne zaman? Görüşebilirsek iyi olur.