1 Aralık 2010 Çarşamba

5/8, 23/8, 37/8 ve 100/8 de kullanıma açıldı

Geçen hafta yazdığım gibi APNIC ve RIPE için ikişer IPv4 adresi daha kullanıma açıldı. IPv6 adreslerine ışın kılıcı gibi bakanlar artık yolun gerçekten sonuna geldiğimizi görüyor olmalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

IPv6 konusunda ne durumdayız

Geçen gün e-devlet uygulamasına yeni bir bilgisayardan bağlandığımda gelen bildirim e-postasındaki IP adresi beni 20 yıl önceye götürdü. İlk...