2 Eylül 2009 Çarşamba

Endgame - Megadeth


Merakla beklenen Megadeth albümü Endgame yıllar öncesini hatırlatan bir kalitede olmuş bence. Şarkılar çok güzel sololar içeriyor. Yeni gitarist Chris Broderick de gruba uymuş.

Baştan sona dinlenebilecek, hepsi çıtanın üzerinde şarkılardan oluşan albüm dinlendikçe daha da seviliyor.

Slayer "World Painted Blood" albümünü çıkartana kadar Endgame'i dinleyeceğiz artık.

2 yorum:

  1. dinlenildikçe seviliyor, nasıl oluyor bu?

    YanıtlaSil
  2. Edilgen yazılınca mı acayip oldu şekerim? İlk dinleyişinde pek sevmiyorsun da sonra dan dinledikçe seviyorsun işte. Sen iyi bilirsin bu durumu aslında ;)

    YanıtlaSil

IPv6 konusunda ne durumdayız

Geçen gün e-devlet uygulamasına yeni bir bilgisayardan bağlandığımda gelen bildirim e-postasındaki IP adresi beni 20 yıl önceye götürdü. İlk...