13 Mayıs 2006 Cumartesi

ikinci gün

Şenlikte ikinci gün biteli çok oldu ama ben ancak yazabiliyorum. Kerberos seminerim fena değildi. Oğuz'un ve Pınar'ın seminerleriyle ilgili daha sonra (eve dönünce) yazacağım.
Sanal olarak tanıdığım ama hiç görüşmediğim insanlarla tanışmaya devam ediyorum.

İlk defa bir panel sırasında bir sunucudaki sorunu giderdim. i love ssh.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

IPv6 konusunda ne durumdayız

Geçen gün e-devlet uygulamasına yeni bir bilgisayardan bağlandığımda gelen bildirim e-postasındaki IP adresi beni 20 yıl önceye götürdü. İlk...