14 Ekim 2005 Cuma

iş güç

Askerdeki bir arkadaşım yazdığı epostada
Askerlik kolay burada sürekli makina kurulumu yapıyorum. 2003 server'lar var, sürekli çöküyorlar onlarla uğraşıyorum.
diyor. ms her yönü ile insanlığa yardımcı oluyor ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

IPv6 konusunda ne durumdayız

Geçen gün e-devlet uygulamasına yeni bir bilgisayardan bağlandığımda gelen bildirim e-postasındaki IP adresi beni 20 yıl önceye götürdü. İlk...