20 Temmuz 2008 Pazar

eskiden youtube diye bir site vardı

Yani aslında hala var ve erişilebilir durumda ama sanki birileri yasaklamış, biz de ulaşamıyormuşuz gibi yapmaya devam ediyoruz. Hatta o kadar öyle yapıyoruz ki bir gün hiç numara yapmadan erişilebilir olsa bunu bile farkedemeyeceğiz.

Dünyaya karşı düştüğümüz durumu geçtim en azından birbirimizi kandırıyormuşuz gibi yapmasak artık.

1 yorum:

  1. Sanırım 30 mayısta yazdığınız

    Bir zaman sonra "ben senin yaşındayken youtube Türkiye'den erişilebilen siteler arasındaydı" diyeceğiz.

    durumuna doğru gidiyoruz

    YanıtlaSil

IPv6 konusunda ne durumdayız

Geçen gün e-devlet uygulamasına yeni bir bilgisayardan bağlandığımda gelen bildirim e-postasındaki IP adresi beni 20 yıl önceye götürdü. İlk...