21 Mayıs 2008 Çarşamba
şenliğe gidiyoruz
Geçen yıllarda olduğu gibi bu yıl da bir otobüs dolusu gidiyoruz şenliğe. Ege Üniversitesinin Bahar Şenlikleriyle bir arada olması biraz çekince yaratsa da gece 01'de yola çıkıyoruz. Benim gördüğüm en az duyurulmuş lkd etkinliklerinden biri olacak bu şenlik, afişi bugün saat 15 gibi elime ulaştığından pek az yere asabildim bari buraya koyayım.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
IPv6 konusunda ne durumdayız
Geçen gün e-devlet uygulamasına yeni bir bilgisayardan bağlandığımda gelen bildirim e-postasındaki IP adresi beni 20 yıl önceye götürdü. İlk...
Ah be necdet abi keşke konya'dan sonra bu şenlikte de beraber olsaydık.Neyse artık şenliğin tadını çıkarın
YanıtlaSil