27 Temmuz 2005 Çarşamba

Peki kahve de yapabiliyor mu?

Belki önceden biliyordunuz ama ben yeni öğrendim; Linux kahve de yapabiliyormuş. Dün tldpnin sayfasını karıştırırken gördüğüm belgeyi sağolsun Oğuz çevirdi. İhtiyacı olanlar ve merak edenler belgeyi buradan okuyabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

IPv6 konusunda ne durumdayız

Geçen gün e-devlet uygulamasına yeni bir bilgisayardan bağlandığımda gelen bildirim e-postasındaki IP adresi beni 20 yıl önceye götürdü. İlk...